بازی های PC&ANDROID
سرگرمی و بازی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های PC&ANDROID و آدرس yasdownloader.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ شنبه 9 / 7 / 1392برچسب:, ] [ 8:9 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

افسانه ریمن – Rayman Legends Pc Game

| افسانه ریمن – Rayman Legends برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Rayman Legends با لینک مستقیم ##

 

افسانه ریمن   Rayman Legends

 

توضیحات بازی: در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.


ادامه مطلب

چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  PC Game

| دانلود بازی چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه BlackBox بازی Gears Of War برای کامپیوتر – PC ##

 

چرخ دنده‌های جنگ    Gears Of War

 

توضیحات بازی: داستان نسخه ی سوم Gears of War بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.


ادامه مطلب

Metro Last Light: imars | Region Free | Lt3 | ISO Formatمترو: آخرین امید | Metro Last Light: imarsایکس باکس – XBOX| دانلود بازی مترو: آخرین امید | Metro Last Light

برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مترو: آخرین امید | Metro Last Light   (ایکس‌باکس   XBOX)

 

توضیحات بازی: داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.

شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 6:6 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

توضیحات بازی: توم ریدر: دنیای زیرین(به انگلیسی: Tomb Raider: Underworld)‏، یا تام ریدر ۸، هشتمین بازی سری توم ریدر است که در نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی توسط کریستال داینامیکس ساخته شده‌است. که اکثر گیمر ها با آن خاطرات خوبی دارند.این بازی توسط کمپانی معروف Eidos Interactive منتشر و توسط Crystal Dynamics ساخته و حمایت شد.شرح بازی Tomb Raider: Underworld : توم ریدر: افسانه (به انگلیسی: Tomb Raider: Legend) یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو است. این بازی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۰۸ عرضه شده و سازنده آن کریستال داینامیک و طراح آن داگ چرچ است.

تام ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملا خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 6:3 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

 

Resident Evil: Revelations | Region Free | Lt3 | ISO Format

اهریمن ساکن: افشاگری – Resident Evil: Revelations xbox

|دانلود بازی اهریمن ساکن – Resident Evil: Revelations ایکس باکس با لینک مستقیم|

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

اهریمن ساکن | Resident Evil: Revelations (ایکس باکس XBOX)

 

توضیحات بازی: Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:37 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

Remember me | Region Free | Lt3 | ISO Format

مرا به یاد بیاور – Remember me xbox 360

| دانلود بازی مرا به یاد بیاور – Remember me (ایکس‌باکس – XBOX) با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مرا به یاد بیاور   Remember me (ایکس‌باکس – XBOX)

 

توضیحات بازی: بازی جدید مرا به یاد بیاور برای کنسول ایکس باکس منتشر شد. بازی Remember Me از آن دسته از بازیی هایی هست که اتفاقات خیلی سریع رخ میدهد، کنترل ضربات و کمبو ها در بازی کمی دشوار است ترکیب کلید ها و بخاطر سپردن این ترکیب ها کمی کار را برای یک گیمر سخت میکند، در این میاد Nilin یک شکارچی حافظه حرفه ایی باید در طی بازی قدرت های خود را بدست بیاورد تا بتواند راحت تر بر دشمنان پیروز شود، دشمنانی که هر کدام دارای قدرت های خاص خود هستند و باید با هر کدام به سبک خودش مبارزه کرد، گاهی در بازی شما با دشمنی روبرو میشوید که خود نیز یک شکارچی حافظه است و پیروزی شما بر آن قدرت بیشتر شما است ، پس باید خود را آماده کنید.

اما بازی Remember Me تنها یک بازی تخیلی که در در آینده رخ میدهد نیست و شکافتن و شفاف کردن داستان نیاز به توضیح کامل تری هست؛ بازی Remember Me در جایگاه خود میتواند بازی موفقی باشد به دلیل آن که هم داستان قوی دارد و هم گرافیک زیبا و هیجان، ترس، مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و ماجراجویی و اما خوب این حافظه ها چه میشوند، هدف از این ربودن ها و پاک کردن های حافظه چیست؟ در فضای دیجیتالی زمان ۲۰۸۴ که شرکت Memoryeyes با شبکه ارتباطی قصد دارد تا از طریق آن تمامی جهان را به وسیله طوفان خود تسخیر کند. این خاطرات که از افراد دزدیده میشود، باعث به وجود آوردن انسان هایی میشود که وجودشان با یک موتور احساساتی کار میکند و به گونه ایی کنترل کننده این موتور احساسات و عواطف آن ها را زیر نظر میگیرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:36 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

Injustice Gods Among US Xbox Region Free | Lt3 | ISO Format

بی‌عدالتی: خدایان میان ما | Injustice Gods Among US Xbox 360

| دانلود بازی بی‌عدالتی: خدایان میان ما | Injustice Gods Among US با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

بی‌عدالتی: خدایان | Injustice Gods Among US   (ایکس‌باکس–XBOX)

 

توضیحات بازی: بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد، که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

سیستم مبارزات کاملا شبیه به "مورتال کامبت" طراحی شده است و تغییرات قابل توجهی در آن دیده نمی شود ولی نمی توانید انتظار داشته باشید که بتمن دستهای سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره ای داشت به تغییرات ظاهری کاراکتر ها در حین مبارزات، مثل پارگی لباس و خراش های جزئی بر روی صورت و … ولی نباید انتظار خونریزی به اندازه "مورتال کامبت" را از این بازی داشته باشیم. همچنین سیستمی مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده می کند. در این سیستم بارهایی دور نشان ابر قهرمان پر می شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، می توانید شاهد صحنه های سینماتیک زیبایی همانند آنچیزی که در MK دیدیم، باشید. برای مثال فلش یک بار به دور زمین میدود و مشتی نثار فک سوپر من می کند که بسیار هیجان انگیز و زیبا کار شده است و قطعا به عنوان یکی از بزرگترین بخشهای بازی به حساب خواهد آمد. همینطور سیستم جدیدی به نام Wager اضافه شده است که می توانید قدرت خود را به رخ حریف بکشید که محیط جالبی برای یک مبارزه ایجاد می کند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:34 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

فرقه یک قاتل: افشاگری – Assassin’s Creed: Revelations Pc Game

| دانلود بازی فرقه یک قاتل: افشاگری – Assassin’s Creed: Revelations با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

فرقه یک قاتل: افشاگری   Assassin’s Creed: Revelations

 

توضیحات بازی: یغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد.

الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:33 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

فرقه یک قاتل ۲ – Assassins Creed 2 Pc Game

| دانلود بازی فرقه یک قاتل ۲ – Assassins Creed 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

فرقه یک قاتل 2   Assassins Creed 2

 

توضیحات بازی: عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .

 و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:32 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

مکس پین ۳ – Max Payne 3 Pc Game Black Box

| دانلود بازی مکس پین ۳ – Max Payne 3 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

توضیحات بازی: پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:30 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

هیتمن: بخشایش – Hitman Absolution Black Box Pc Game

| دانلود بازی هیتمن: بخشایش – Hitman Absolution برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

هیتمن: بخشایش   Hitman Absolution

 

توضیحات بازی: بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.

تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:27 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

مرا به یاد بیاور – Remember me Black Box Pc Game

| دانلود بازی مرا به یاد بیاور – Remember me برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مرا به یاد بیاور   Remember me

 

توضیحات بازی: بازی Remember Me از آن دسته از بازیی هایی هست که اتفاقات خیلی سریع رخ میدهد، کنترل ضربات و کمبو ها در بازی کمی دشوار است ترکیب کلید ها و بخاطر سپردن این ترکیب ها کمی کار را برای یک گیمر سخت میکند، در این میاد Nilin یک شکارچی حافظه حرفه ایی باید در طی بازی قدرت های خود را بدست بیاورد تا بتواند راحت تر بر دشمنان پیروز شود، دشمنانی که هر کدام دارای قدرت های خاص خود هستند و باید با هر کدام به سبک خودش مبارزه کرد، گاهی در بازی شما با دشمنی روبرو میشوید که خود نیز یک شکارچی حافظه است و پیروزی شما بر آن قدرت بیشتر شما است ، پس باید خود را آماده کنید.

اما بازی Remember Me تنها یک بازی تخیلی که در در آینده رخ میدهد نیست و شکافتن و شفاف کردن داستان نیاز به توضیح کامل تری هست؛ بازی Remember Me در جایگاه خود میتواند بازی موفقی باشد به دلیل آن که هم داستان قوی دارد و هم گرافیک زیبا و هیجان، ترس، مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و ماجراجویی و اما خوب این حافظه ها چه میشوند، هدف از این ربودن ها و پاک کردن های حافظه چیست؟ در فضای دیجیتالی زمان ۲۰۸۴ که شرکت Memoryeyes با شبکه ارتباطی قصد دارد تا از طریق آن تمامی جهان را به وسیله طوفان خود تسخیر کند. این خاطرات که از افراد دزدیده میشود، باعث به وجود آوردن انسان هایی میشود که وجودشان با یک موتور احساساتی کار میکند و به گونه ایی کنترل کننده این موتور احساسات و عواطف آن ها را زیر نظر میگیرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:26 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

تام رایدر – Tomb Raider Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر – Tomb Raider برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

تام رایدر   Tomb Raider

 

توضیحات بازی: بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست .


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:24 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction PC Game

|دانلود بازی فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction کامپیوتر با لینک مستقیم|

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

فرار از زندان: محکومیت   Splinter Cell: Conviction

 

توضیحات بازی: Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:22 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

ندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslinger Pc Game

| دانلود بازی ندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslinger برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslinger

 

توضیحات بازی: سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد.

The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.


ادامه مطلب
[ جمعه 5 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 7:59 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

قلعه ۲ – Stronghold 2 Pc Game

| دانلود بازی قلعه ۲ – Stronghold 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

قلعه 2   Stronghold 2

 

توضیحات بازی: اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است.

اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 چهارمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند!


ادامه مطلب
[ جمعه 5 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 7:5 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

فرقه یک قاتل ۳ – Assassins Creeed 3 Pc Game

| دانلود بازی فرقه یک قاتل ۳ – Assassins Creeed 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

فرقه یک قاتل 3   Assassins Creeed 3

 

توضیحات بازی: عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید .

در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد.

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.


ادامه مطلب
[ جمعه 5 / 4 / 1398برچسب:, ] [ 6:55 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Neverhood – بازی فکری و ماجرایی نورهود

دانلود بازی Neverhood   بازی فکری و ماجرایی نورهود

دانلود بازی Neverhood 

دانلود بازی فکری و ماجرایی نورهود برای کامپیوتر

 

بازی Neverhood از جمله بازی های ماجرایی ، فکری و معروف  کامپیوتری می باشد که داستان فوق العاده و گیم پلی ویژه ای دارد . در بازی نورهود شما در نقش موجود خمیری جالبی به نام شاهزاده Klaymen هستید و در دنیای خمیری زیبا نیز زندگی می کنید . نکته ی جالب بازی Neverhood این است که تمامی مراحل و محیط آن توسط خمیر واقعی طراحی شده و این موضوع حس زنده و طبیعی بودن بازی را به شما خواهد داد .

بازی Neverhood داستان جالبی دارد که در آن شاهزاده Klaymen توسط فردی که با گذاشتن کلاه شاه بر سر خود، به فردی ستمگری تبدیل گشته در بند گرفتار شده و شما باید با در دنیای Neverhood از مراحل فکری و فوق العاده جذاب بازی Neverhood عبور کرده وخود را از بند آزاد کنید . به دوست داران بازی های ماجرایی و فکری پیشنهاد می کنیم دانلود بازی Neverhood  دانلود بازی نورهود را از دست ندهند . شما هم اکنون می توانید بازی Neverhood – بازی نورهود را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 5:4 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

 دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 11 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 4:55 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

دانلود بازی Constant C برای PC

 

دانلود بازی Constant C برای PC

دانلود بازی Constant C

دانلود بازی کم حجم فکری برای کامپیوتر

 

بازی Constant C یک بازی کم حجم فکری و جدید برای کامپیوتر می باشد . اکثر ما علاقه ی زیادی به تست های هوش و بازی های فکری داریم از این رو یکی از محبوب ترین سبک های بازی های رایانه ای و کنسول های گیم ، سبک فکری می باشند . بازی Constant C را که توسط شرکت International Games System CO تولید شده است ، متشکل از بازی و نوعی تست هوش است که در آن شما می توانید علاوه بر بازی و سرگرمی هوش خود را نیز بسنجید .

بازی Constant C متشکل از تعداد زیادی پازل و معماهای حل نشده است ، جایی که داستان آن شما را در نقش یک ربات و در یک ایستگاه فضایی قرار داده است ، زمان متوقف شده است و تمام امیدها به شما است تا با هوش خود دشمنان را نابود کنید . فضای تاریک و مرموز بازی باعث نمیشود که گرافیک زیبای آن را فراموش کنیم ، صدا گذاری و طراحی مراحل فوق العاده هستند و می توانیم به جرات بگوییم که شما با یک شاهکار روبرو هستید . پیشنهاد می کنیم بازی Constant C را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 


ادامه مطلب
[ جمعه 11 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 3:49 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Limbo v1.06r – بازی لیمبو کم حجم برای PC

 دانلود بازی Limbo v1.06r   بازی لیمبو کم حجم برای PC

دانلود بازی Limbo v1.06r

دانلود بازی لیمبو کم حجم برای PC

 

امروز برای شما کاربران عزیز بازی کم حجم ، ماجرایی ، دوبعدی و فوق العاده زیبای Limbo ( لیمبو یا برزخ ) برای PC را آماده دانلود کرده ایم . بازی Limbo در حقیقت یک داستان فوق العاده است که شما در آن نقش یک کودک را بر عهده دارید که از خواب بیدار شده و خود را در یک فضای راز آلود و مبهم می یابد . بی هدف شروع به جلو رفتن می کند و به مرور هدف های شخصیت اصلی داستان شکل می گیرد . فضای بازی لیمبو فوق العاده خاص طراحی شده است ، شما در تمام مراحل بازی Limbo حتی نقطه ای رنگی نخواهید دید ! فضای سیاه و سفید ۲ بعدی بازی لیمبو شما را آنچنان سرگرم خواهد کرد که ساعت ها و بلکه روز ها برای اتمام بازی وقت خواهید گذاشت .


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 2:3 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy – بازی فرار از زندان برای PC

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy   بازی فرار از زندان برای PC

 

 

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy

دانلود بازی فرار از زندان برای PC

 

بازی Prison Break The Conspiracy نامی آشنا برای بسیاری از ما می باشد . این سریال فوق العاده جذاب و دیدنی ، موفق شد عنوان پربیننده ترین و محبوب ترین سریال جهان را از آن خود کند . فرار از زندان داستان برادر باهوش یک جنایت کار است ، که برای نجات او به زندان رفته تا با هوش بالای خود راهی را برای بیرون آوردن برادرش پیدا کند . البته در ادامه ی سریال متوجه خواهید شد که برادر مایکل ( شخصیت اصلی داستان ) جنایتکار نبوده و در دام یک بازی سیاسی گرفتار شده است . محبوبیت این سریال آنقدر بالا بود که بعد از ساخته شدن بازی فرار از زندان ، بازی Prison Break The Conspiracy نیز همانند سریال فرار از ندان ، تبدیل به یکی از بازی های محبوب دوست داران سبک اکشن و ماجرایی شد .

 


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 1:58 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی کم حجم و جذاب قلعه مقوایی Cardboard Castle برای PC

دانلود بازی کم حجم و جذاب قلعه مقوایی Cardboard Castle برای PC

دانلود بازی قلعه مقوایی Cardboard Castle

بازی Cardboard Castle بازی قلعه مقوایی نام بازی کم حجم ، جذاب و دیدنی است که در آن شما نقش یک شوالیه را بر عهده خواهید داشت و باید در سرزمین کارتونی بازی ، مراحل مختلف و زیبای آن را پشت سر بگذارید . بازی قلعه مقوایی یکی از خاص ترین بازی های سیستم عامل ویندوز می باشد . بازی Cardboard Castle با تمامی تجربه های سابق شما تفاوت دارد ، و این تفاوت را هم در گیم پلی و هم در داستان بازی می توانید حس کنید .


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 1:57 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی عصر یخبندان ۴ Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 برای PC

دانلود بازی عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 برای PC

 

دانلود بازی عصر یخبندان ۴ برای PC

دانلود بازی Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012

 

نسخه جدید بازی عصر یخبندان ۴ - Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 منتشر شد. بازی عصر یخبندان ۴ بسیار زیبا را کمتر کسی پیدا می شود که با آن آشنایی نداشته باشد. بازی Ice Age 4 در باره المپیک زمستانی حیوانات عصر یخی می باشد. این قسمت از بازی سبک مختص به خود را دارد و ماجرایی جدید را رقم میزند که گیمر در آن باید سعی در انجام ماموریت ها باشد تا به هدف برسد.

.


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 1:56 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Pink Panther – بازی پلنگ صورتی با حجم کم برای PC

دانلود بازی Pink Panther   بازی پلنگ صورتی با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی Pink Panther

دانلود بازی پلنگ صورتی با حجم کم برای PC

 

برای امروز و برای کاربران عزیز یاس دانلود ، بازی کم حجم پلنگ صورتی برای PC را آماده دانلود کرده ایم .بازی Pink Panther را بسیاری از ما می شناسیم ، و با او خاطرات بسیاری در دوران کودکی داریم . بازی پلنگ صورتی این شخصیت دوست داشتنی و محبوب ، بینندگان خود را با حرکات بامزه ای که انجام میداد سرگرم می کرد و لبخند را به مخاطبان خود هدیه می داد . پلنگ صورتی به دلیل محبوبیت بالای که دارد به صنعت بازی های رایانه ای هم نفوذ کرده تا هواداران خود را چندین برابر کند . به نظر لذت بخش می آید که بتوانیم شخصیت محبوب دوران کودکی خود را کنترل کنیم .


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 1:53 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Machinarium – بازی ماجرایی و معروف ماشیناریوم برای PC

دانلود بازی Machinarium   بازی ماجرایی و معروف ماشیناریوم برای PC

 

دانلود بازی Machinarium 

دانلود بازی ماشیناریوم برای PC

 

همیشه بازی های فکری از محبوبیت خاصی در میان کاربران سیستم های رایانه ای و حتی کنسول های پیشرفته ی گیم ، برخوردار بوده اند . بازی فکری بازسازی روبات با عنوان بازی Machinarium یکی از بازی های فکری و ماجرایی است که برتری فوق العاده نسبت به رقیبان خود دارد . بازی ماشیناریوم یکی از شاهکار های دنیا بازی های رایانه ای است ، محیط مرموز و بسیار خاص ، مراحل فوق العاده فکری ، و داستان شگفت انگیز بازی ماشیناریوم ، تنها گوشی ای از ویژگی های بازی Machinarium می باشد . در این بازی شما در نقش یک ربات جالب ! هستید که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده و نا خواسته به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود ، در این انتقال اجبرای بسیاری از قطعات این ربات به زمین افتاده و برای پیدا کردن آن ها به شما و هوش شما نیاز دارد .


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 1:45 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Angry Birds Rio v1.4.4 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Rio v1.4.4 برای PC.

دانلود بازی Angry Birds Rio

.

بازی Angry Birds Rio بازی پرندگان عصبانی محبوب ترین بازی که برای گوشی های هوشمند ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد و به همین دلیل باعث شد تا این بازی Angry Birds Rio را برای ویندوز هم درست کنن. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود.

Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. به نظر من این نسخه  بازی Angry Birds Rio خیلی از نسخه Angry Birds بهتر است. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن و آخرین نسخه بازی Angry Birds Rio بازی انگری بردز ریو را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:24 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Angry Birds Seasons v3.1.1 برای کامپیوتر + کرک

دانلود بازی Angry Birds Seasons v3.1.1 برای کامپیوتر + کرک

Angry Birds Seasons v3.1.1

پچ جدید اضافه شد …

دانلود بازی Angry Birds Seasons انگری بردز سیزونز ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود میباشد که دوست داران این بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:23 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Angry Birds Space 1.4.1 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Space 1.4.1 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Space 1.4.1

 

دانلود بازی Angry Birds Space بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی کم حجم انگری بردز اسپیس برای کامپیوتر PC رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:22 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.2 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.2 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای PC


بالاخره نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:21 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Bad Piggies 1.2.0 برای PC

دانلود بازی Bad Piggies 1.2.0 برای PC

 

دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

بازی جدید شرکت Angry Birds Rovio

 

نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام خوک های بد بازی Bad Piggies برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب می تواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:17 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes

دانلود بازی فارم فرنزی مزرعه وایکینگ ها

 

در بازی Farm Frenzy Viking Heroes مدیریت مزرعه ، شما باید از ابتدا یک مزرعه را مدیریت کنید و روز به روز آن را توسعه دهید . باید حیوانات ، گیاهان و … را پرورش دهید و از آن ها کسب درآمد کنید و برای پیشرفت مزرعه ی خود ، اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید . بازی Farm Frenzy Viking Heroes توسط شرکت Alwar تولید شده است.

بازی Farm Frenzy Viking Heroes یک تفاوت عمده با نسخه های پیشین بازی فارم فرنزی دارد ، شما این بار به سراغ وایکینگ ها می روید ، حیوانات ، لوازم ، کلبه ها و … همه تغییر کرده اند و بازی گرافیکی تر شده است ، می توانید در مزرعه ی خود اسب شاخ دار هم پرورش دهید ! این نسخه از بازی تجربه ی یک بازی Farm Frenzy هیجان انگیز و فوق العاده زیبا را به شما می دهد .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:14 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم برای PC

دانلود بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Tomb Raider 2013 برای PC

دانلود بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم بلک باکس BlackBox

 

بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند ، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند . حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست . پس خود را برای تجربه ی نبرد های فوق العاده در بازی Tomb Raider 2013 آماده کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم بلک باکس را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:12 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد.(نظر یادتون نره!)
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1




مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
داستان روزانه

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Online User