بازی های PC&ANDROID
سرگرمی و بازی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های PC&ANDROID و آدرس yasdownloader.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://uplod.ir/ft3sn3dohdfq/2d5648ef688296b4f1c4f53da9e6b572729160.mp4.htm

[ چهار شنبه 8 / 7 / 1392برچسب:, ] [ 2:44 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

افسانه ریمن – Rayman Legends Pc Game

| افسانه ریمن – Rayman Legends برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Rayman Legends با لینک مستقیم ##

 

افسانه ریمن   Rayman Legends

 

توضیحات بازی: در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.


ادامه مطلب

دهکده عصر یخبندان – Ice Age Village Iphone Game

| دانلود بازی دهکده عصر یخبندان – Ice Age Village برای آیفون |

## دانلود بازی موبایل Ice Age Village برای آیفون ##

 

دهکده عصر یخبندان | Ice Age Village   آیفون

 

توضیحات بازی: وارد دنیای عصر یخبندان شوید! اسکارت به دنبال شکار خود است و اینکار او باعث به وجود آمدن شکافی در زمین شده است. مندی، الی، دیگو، و سید قصد دارند دهکده ای برای خود تاسیس کنند و شما باید به ساخت این دهکده به آنها کمک کنید.


ادامه مطلب

چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  PC Game

| دانلود بازی چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه BlackBox بازی Gears Of War برای کامپیوتر – PC ##

 

چرخ دنده‌های جنگ    Gears Of War

 

توضیحات بازی: داستان نسخه ی سوم Gears of War بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.


ادامه مطلب

جنون سرعت: فرار -  Need For Speed The Run PC Game

| دانلود بازی جنون سرعت: فرار – Need For Speed The Run برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی NFS The Run با لینک مستقیم ##

 

جنون سرعت: فرار   Need For Speed The Run

 

توضیحات بازی: داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم.

در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی متفاوت تر از همیشه. آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازیباز مزاحمت ایجاد می کنند. یکی از مسائل عجیب تر که قبلاً نظیرش را مشاهده نکردیم قابلیت Takedown کردن اتومبیل بازیباز به وسیله هلیکوپتر های پلیس می باشد! وقتی اتومبیل شما در سیستم GPS آن ها ظاهر شود، سریعاً شما را پیدا نموده و از فاصله ای نه چندان دور شروع به تیر اندازی می کنند. تنها از یک راه می توان آن ها را گمراه کرد و آن هم رفتن به درون تونل ها و جاده های فرعی می باشد. یکی دیگر از جزئیات جدید این بازی، سیستم درگیری با پلیس ها می باشد. اگر شما در نسخه های قبلی توسط پلیس متوقف می شدید، دیگر راهی برای فرار نبود اما در این نسخه اگر پلیس اتومبیل شما را متوقف سازد شما می توانید با درگیر شدن با پلیس ها از دست آن ها فرار کنید. علاوه بر آن می توان در همین حین اتومبیل پلیس را سرقت نمود و با سرعت هرچه تمام تر از آن منطقه دور شد.

بخش چند نفره بازی همانند نسخه قبلی خواهد بود. شایان ذکر است که تمامی مپ های این بخش در قسمت تک نفره نیز وجود دارند. بیشتر امکانات بخش Autolog پیشرفته تر شده اند. برای مثال قابلیتی جدید در این بخش وجود دارد که امتیاز ها و پیشرفت های شما را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

 


ادامه مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد.(نظر یادتون نره!)
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 15229
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1




مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
داستان روزانه

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Online User