بازی های PC&ANDROID
سرگرمی و بازی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های PC&ANDROID و آدرس yasdownloader.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.2 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.1.2 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای PC


بالاخره نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:21 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Bad Piggies 1.2.0 برای PC

دانلود بازی Bad Piggies 1.2.0 برای PC

 

دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

بازی جدید شرکت Angry Birds Rovio

 

نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام خوک های بد بازی Bad Piggies برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب می تواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:17 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes

دانلود بازی فارم فرنزی مزرعه وایکینگ ها

 

در بازی Farm Frenzy Viking Heroes مدیریت مزرعه ، شما باید از ابتدا یک مزرعه را مدیریت کنید و روز به روز آن را توسعه دهید . باید حیوانات ، گیاهان و … را پرورش دهید و از آن ها کسب درآمد کنید و برای پیشرفت مزرعه ی خود ، اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید . بازی Farm Frenzy Viking Heroes توسط شرکت Alwar تولید شده است.

بازی Farm Frenzy Viking Heroes یک تفاوت عمده با نسخه های پیشین بازی فارم فرنزی دارد ، شما این بار به سراغ وایکینگ ها می روید ، حیوانات ، لوازم ، کلبه ها و … همه تغییر کرده اند و بازی گرافیکی تر شده است ، می توانید در مزرعه ی خود اسب شاخ دار هم پرورش دهید ! این نسخه از بازی تجربه ی یک بازی Farm Frenzy هیجان انگیز و فوق العاده زیبا را به شما می دهد .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:14 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم برای PC

دانلود بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Tomb Raider 2013 برای PC

دانلود بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم بلک باکس BlackBox

 

بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند ، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند . حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست . پس خود را برای تجربه ی نبرد های فوق العاده در بازی Tomb Raider 2013 آماده کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Tomb Raider 2013 نسخه کم حجم بلک باکس را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 6:12 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد.(نظر یادتون نره!)
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 15231
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1




مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
داستان روزانه

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Online User